ارسال دستگاه پاستورایز برای صنایع غذایی سحر همدان

ارسال دستگاه پاستورایز برای صنایع غذایی سحر همدان

خلاصه مقاله :

در اواسط شهریور سال ۱۳۹۹ که سال جهش تولید نیز نامگذاری شده است، گروه پیشگامان ماشین سازی نامجو با بکار گیری توان طراحان و مهندسین داخلی توانست قدم بزرگ دیگری در ساخت ماشین آلات صنایع غذایی ایران بردارد. این گروه ماشین سازی این بار یک دستگاه پاستورایزبه همراه مخزن و منو پمپ تغذیه برای شرکت سحر همدان، واقع در شهرک صنعتی این شهرستان ارسال کرد که این دستگاه در نوع خود بی نظیر است.

همانطور که مستحظر هستید دستگاه پاستورایزر در قسمت خط بسته بندی رب گوجه فرنگی کاربرد دارد و همانطور که از نام این دستگاه پیداست، وظیفه آن پاستوریز کردن محصول می باشد که انجام این فرآیند باعث افزایش طول عمر محصول شده و از خرابی و فساد زودرس آن جلوگیری می کند.
این دستگاه پاستورایزر ویژگی ها و قابلیت های خاص خودش را داراست که در ادامه به برخی از مهمترین آن ها اشاره می کنیم.
از قابلیت های مهم این دستگاه با سایر دستگاه های مشابه، که باعث افزایش کیفیت کار این نوع پاستورایزر می شود، استفاده از بخار داغ (حدودا ۹۰ درجه سانتیگراد) بجای استفاده از آب داغ در دستگاه می باشد.
دیگر ویژگی این دستگاه میزان گنجایش مخزن آن است که قابلیت انباشت بالغ بر دو هزار کیلوگرم رب را در خود دارد.
درون مخزن پاستورایزر، همزن مخصوصی تعبیه شده است که چند کاربرد مهم و اساسی دارد. این همزن، در وحله اول رب را کاملا هم می زند تا نمک موجود در آن کاملا حل شود و نمک بطور یکسان در تمامی محصول مخلوط شود. گردش دائم این همزن از خشک شدن رب درون مخزن نیز جلوگیری می کند.
همزن موجود در مخزن این نوع پاستورایزر به نحوی مهندسی و طراحی شده است که نه تنها رب موجود در تمامی فضای مخزن را هم می زند، بلکه حتی باعث می شود که رب موجود در کف مخزن که دمای آن به نسبت بیشتر است به سطح مخزن رفته و رب موجود در قسمت های بالایی که دمای پایین تری دارد، وارد قسمت های پایین تر محزن شوند. این عمل موجب می شود که میزان دمای تمام محصول داخل مخزن یکسان شود.
قابل ذکر است که قبل از دستگاه پاستوریزه دستگاه مبدل حرارتی و بعد از آن دستگاه پرکن قرار دارد.

خرید دستگاه پاستورایزر

پاستورایزر خط تولید رب گوجه فرنگی

خرید دستگاه پاستورایزر خط تولید رب

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی خطوط تولید صنایع غذایی از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.